Relacje z kolonii i obozów 2019

Turnus I (05.07-15.07.2019)

mini-olimpiada

Dodany: 2019.07.12 17:16

Wieczorem oglądaliśmy film. Kolejnego dnia byliśmy na spływie pontonami na rzece San. Mogliśmy wykazać się wtedy zręcznościa i podziwialiśmy piękne widoki. Wieczorem bawiliśmy się wspólnie na dyskotece przy różnego rodzaju rytmach muzyki. Następny dzień zaczęliśmy od zwiedzania najwyższej w Polsce zapory. Najpierw widzieliśmy jej środek, następnie przeszliśmy się po jej koronie. Potem w Lesku została pokazana nam piękna synagoga i stary ratusz. Następnie w skansenie muzeum budownictwa ludowego w Sanoku mogliśmy zobaczyć jak żyli ludzie w XX wieku. Byliśmy także na punkcie widokowym gdzie był wspaniały widok na Jezioro Solinskie. Dzień pełen wrażeń zakończyliśmy spotkaniem z pielęgniarką, która opowiadała nam o bezpieczeństwie. We wtorek cześć z nas pojechała na wycieczkę do Lwowa, gdzie wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Cmentarz Łyczakowski, na którym poznaliśmy ciekawe historie wielu osób i odwiedziliśmy ich groby.  Dotarliśmy na Stare Miasto, rynek główny, katedrę łacińska, teatr opery lwowskiej oraz pomniki m. in. Adama Mickiewicza. Na starym mieście mieliamy czas na kupienie pamiatek. Reszta grupy w tym czasie miała spotkanie z policjantem, który mówił o bezpieczeństwie. Zostały zorganizowane także zabawy integracyjne w ośrodku. Szósty dzień obozu zaczęliśmy od pieszej wędrówki na Połoninę Wietlińską. Doszliśmy od chatki Puchatka, która znajduje się 1228 m.n.p.m. Dla niektórych przejście szlakiem było łatwe, inni odczuli lekkie zmęczenie, jednak warto było pokonać tyle metrów dla pięknych widoków. Później mieliśmy zorganizowane drużynowe rozgrywki w tenisa stołowego, piłkarzyki, rzucie ringo, skokach na skakance i w strzelaniu do bramki. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem, pieczeniem kiełbasek i śpiewami. Nie możemy doczekać się kolejnych dni, które przyniosą ze sobą jeszcze  wiele atrakcji.