Karpacz

Aqua & Fun
  • Sezon: 2019
  • Region: góry
  • Zakwaterowanie: D.W. Admirał
  • Wiek uczestników: 10 - 17 lat
  • Ilość opinii: 87
sprawdź jak uczestnicy ocenili nasza kolonie i obozy

ogólne wrażenie

100%
 

atrakcje

100%
 

zakwaterowanie

79%
 

wyżywienie

76%
 

Procent ocen bardzo dobrych i dobrych na podstawie 87 opinii uczestników

Opinie uczestników

“Były bardzo fajne baseny. Mili wychowawcy. Wspaniała atmosfera.”

Mateusz - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Pani Ola jest najlepsza.”

Mateusz - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

dobre

“Fajni wychowawcy. Fajne baseny. Super atrakcje.”

Karol Andrzej - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

bardzo złe

wyżywienie

złe

“Fajna kolonia. Bardzo mi się podoba. Bardzo fajne atrakcje.”

Karol - 9 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Bardzo fajna kolonia wszystko było fajnie. Najlepsza bawawa to mafia. Było dużo dywanów na ścianach.”

Mateusz - 10 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo złe

“Pani Ola była fajna. Wychodzenie na miasto. Bardzo fajna kolonia.”

Tymek - 9 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

dobre

“Fajna Pani Ola. Fajni ludzie. Fajne atrakcje.”

Filip - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

dobre

“Podobały mi się baseny w szczególności basen w Pradze. Pani była super. Podobał mi się Karpacz.”

Zuzia - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Poznałam super koleżanki, pani była bardzo miła a wyjazdy po prostu świetne. Na pewno będę miło wspominała ten obóz. Jedzenie prawie perfekcyjne, ośrodek trochę słaby ale przy tym co tu przezżyłam to nie ma znaczenia. Na pewno przyjadę tu za tok.”

Ida - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Na wyjeździe było bardzo fajnie, ponieważ mieliśmy bardzo fajne zajęcia (szczególnie zajęcia z naszą wychowawczynią). Pani Ola była super! Poznałam fajne przyjaciółki z którymi mega fajnie się bawiłam! Najbardziej podobał mi się wyjazd do Pragi. Mogłam zrobić dużo zdjęć!”

Karolina Julita - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Bardzo fajny basen w Pradze. Dużo zjeżdżalni. I inne też były fajne. Bardzo fajny pobyt w Karpaczu. Poznałam dużo przyjaciół.”

Kalina-Helena - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Nasza wychowaczyni jest bardzo miła troszczy się o nas dba. Najbardziej podobały mi się baseny w Berlinie - Tropical Island. Pani Ola była super i chcę pojechać z nią na następny rok.”

Julia - 10 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Zmieniłabym ośrodek, w którym została zorganizowana kolonia. Moje wrażenia są bardzo dobre, podobały mi się wszystkie baseny i zwiedzanie różnych miejsc. Brak atrakcji w czasie wolnym.”

Alicja - 13 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Niektóre wyprawy były źle zorganizowane. Podczas deszczu musieliśmy siedzieć bezczynnie w pokojach. Poza tym nie podobały mi się zabawy organizowane w przerywnikach kolonii. Podobały mi się wyjazdy za granicę. Do gustu przypadły mi również wyprawy w góry (np Świątynia Wang itp.). Wyjazdy na wszelkie baseny również mi się spodobały. Ośrodek, w którym mieszkam jest dla mnie za stary (trzeszczące podłogi itp.). Jedzenie serwowane w ośrodku nie było za dobre. A wszystko ine było spoko.”

Maria - 13 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

dobre

“Moim zdaniem było wszystko dobrze. Będę polecać tę kolonię ponieważ było bardzo bardzo fajnie cieszę się, ze było dużo zwiedzania. Kolonia była za krótka.”

Małgosia - 12 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Są świetne atrakcje. Poznanie wielu nowych osób. Za krótko.”

Alicja - 12 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Kolonia ogólnie mi się podobała wycieczki były przemyślane i bardzo fajne. Najbardziej podobał mi się dzień w Pradze. Przewodnik bardzo miły ma bardzo wzbogaconą wiedzę. Wystrój pejsjonatu jest jak z starszych lat. Jedzenie na śniadanie i na kolację słabe, ale obiady były lepsze (domowe). Podobało mi sie połączenie zwiedzania a potem Aquapark. Pani opiekunka: miła, pomocna, zawsze doradzi, wytłumaczy. Inni wychowawcy mili. Kolonia minęła mi szybko. Poznałam wiele nowych fajnych osób.”

Zofia - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Bardzo fajne atrakcje. Poznałam wiele fajnych osób. Za krótko.”

Wiktoria - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Zła pogoda. Długa droga autokarem. Brudni współlokatorzy.”

Mikołaj - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Za dużo chodzenia. Mili opiekunowie. Słaba pogoda.”

Mateusz - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Baseny były fajne, za dużo chodzenia. Mogło by być więcej basenów. Wychowawcy byli bardzo fajni. Pani Ania była bardzo miła. Warunki w pensjonacie nie były zadowalające.”

Bartek - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo złe

wyżywienie

dobre

“Wychowawczyni była bardzo fajna. Baseny były super. Warunki w hotelu były niezadowalające.”

Mateusz - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

dobre

“Jeżeli chodzzi o obóz, który nazywa się Aqua&Fun w nim powinno być więcej dni na basenach. Duzo chodzenia, a nie basenów. Mój wychowawca był bardzo przyjemny i miły dla uczestników obozu. Wychowawca zawsze potrafi dogadać się z nami wszystkimi. By the way...najlepszy wychowawca obozowy. Hotel można było wybrać lepszy. Nie spełniał on wszystkich warunków ugody, lecz nie było aż tak źle.”

Dawid - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“W mojej opinii zajęcia z naszym wychowawcą były ekscytujące i pełne wrażeń. Organizowany czas był wykorzystany w 100%. W miejscach w których znajdowała nasza grupa przeważnie oferowały wiele atrakcji. Warunki w naszym hotelu D.W. Admirał były kiepskie i nie spełniały naszych oczekiwać. Jak na cene tej kolonii mozna znaleźć cos w lepszej lokalizacji oraz o lepszej kondycji wizualnej. Jesli chodzi o warunki pokoju sa okropne a łóżka, na których 'spaliśmy' były twarde a pościel od samego początku do końca kolonii ubrudzone, szorstkie w dotyku. Dywany na ścianach oraz skrzypiące podłogi cofaja nas do 1980 r czyli czystej komunie. Żyrandol zamontowany był tak nisko że musielismy ciagle się schylać gdy chcielismy wy=ejśc do łazienki. W sprawie łazienki która nie chciała się zamykać i drzwi od prysznica otwierały się po kąpaniu ok. 5 min. Przyrząd do podtrzymania całego prysznica w przeciwieństwie do żyramdola był bardzo wysoko i nie dało się go regulować niżej. Duży dach i jednocześnie sufit dla pokoju nr 009 jest zamontowany wprost pod naszymi nogami. Mały telewizor plazmowy z zepsutym pilotem chociaz troszkę ratował ten pokój. Reputację całego pensjonatu ratuje pani Gienia, która jest DJ na dyskotekach, puszcza w miarę dobre kawałki. Podsumowując wychowawczyni była wspaniała, baseny podroże także a hotel tragiczny. W przyszłym roku nie chciałbym trafić do tego miejsca.”

Jakub - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo złe

wyżywienie

złe

“Mili wychowawcy oraz dobra opieka. Dobra ilość wyjazdów na baseny które były wspaniałe.”

Piotr - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Było strasznie dużo aquaparków więc dobrze. Strasznie dużo chodzenia, słaby przewodnik więc słabo. Bardzo fajna wychowaczyni.”

Kacper - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Za dużo chodzenia. Fajne baseny. Hotel za bardzo starodawny. Bardzo fajna wychowawczyni.”

Mateusz - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Za dużo chodzenia (Śnieżka), uparty przewodnik. Bardzo fajna wychowawczyni i pani kierownik. Kozak baseny zwłaszcza Niemcy, Czechy.”

Marcin - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Wyjazd jest Aqua and fun a chodziliśmy więcej po góach niż było właściwie basenów. Baseny były fajne a szczególnie 'aqua Palace' w Pradze. Zajęcia zorganizowane były fajnie a ośrodek był ok. Były miłe panie prowadzące. Wyprawy nie były takie złe.”

Jan - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Moim zdaniem sądzę iż w programie o pływaniu jest zdecydowanie za dużo chodzenia po górach. Baseny były fajne i dobrze się na nich bawiło. Hotel mógły być lepszy.”

Szymon - 15 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Było świetnie. Pogoda nie dopisała ale baseny były bardzo dobre. Baseny były super. Góry były zbyt duże. Najlepszy był Aqua Palace. Było dużo chodzenia i zwiedzania. Atrakcje nie były nudne wręcz przeciwnie, ciekawe. Najciekawsza była Praga i Drezno. To był program Aqua&fun a nie Aqua& Góry. Zbyt dużo pieszych podróży. Na Śnieżkę nie weszlismy bo był deszcz.”

Jakub - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Uważam iż nasz hotel był połozony za daleko od centrum. Na kolonii było zbyt dużo chodzenia. Podobało mi się chodzenie po górach.”

Kacper - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Fajne były wyjazdy za granicę. Podobały mi się baseny.”

Bartek - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Wszystkie baseny i aquaparki były wspaniałe! Przeżyłem znakomite przygody w Tropical Islands. Strasznie dużo chodzenia i spinania się! Można zmienić nazwę do 'Aqua & Fun i góry'. Jedzenie było bardzo dobre, codziennie inne dania. Jednak suchy prowiant zostawiał wiele do życzenia.”

Norbert - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“To była jedna z najgorszych kolonii na których byłam. Wcześniej byłam na obozie Poszukiwaczy Przygód i tam było o niebo lepiej, przynajmniej ośrodek nie był tam rozpadającą się ruiną. Większość rzeczy tu było zdezorganizowane, nie mam pojęcia na co wydali nasze 2 tysiące, bo główne atrakcje to góry na które musieliśmy włazić co drugi dzień. Po kilku dniach miałam już dość tego obozu. Jedyne co trzymało mnie tu przy życiu to Pani Ania, jest to najlepsza opiekunka jaką można było mieć w grupie. Wszystko inne na tej kolonii to porażka. Więcej nie pojadę na kolonie z tego biura podróży.”

Oliwia - 16 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

bardzo złe

wyżywienie

złe

“Jedzenie było smaczne. Kolonie oferowały wiele atrakcji. Podobały mi się wieczorne kary fizyczne.”

Maksymilian - 16 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Spotkałem ciekawe osoby. Zjadłem smaczne jedzenie. Spoko kolonia była. Podobały mi się nocne kary fizyczne (sporotwa integracja).”

Bartłomiej - 15 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Wyjazd był bardzo fajny. Podobały mi się wszystkie . Podobał mi się też wyjazd na śnieżke ale był ciężki.”

Krzysztof - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Byli fajni koledzy. Fajni instruktorzy. Śmieszna zabawa.”

Mariusz - 10 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Najbardziej podobało mi się tor saneczkowy i Tropical Islands. Smaczne było też jedzenie. Fajne też były wyjazdy za granice.”

Mateusz - 10 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Poznałem bardzo fajne koleżanki imieni nie wymienie bo jest ich dużo, a kolegów też poznałem. Atakcja w Pradze najbardziej mi się podobała. Były małe konflikty ze starszakami.”

Antoni - 10 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Bardzo fajny wygodny autokar. Fajne wyjazdy dobrze zorganizowane. Dobrzy i mili opiekunowie i inni uczestnicy kolonii.”

Antoni - 10 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Najbardziej jestem zadowolona z tego, że mogłam się zobaczyć i spędzić czas z przyjaciółkami i przy okazji poznać innych wspaniałych ludzi. Atrakcje były fajnie zorganizowane tylko moglibyśmy mieć trochę więcej czasu wolnego żeby móc się bardziej zintegrować .Najbardziej w pamięć mi zapadną sytuacje które działy się przy stole podczas wspólnych posiłków oraz wizyta w Aqua Palace.”

Natalia - 17 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

dobre

“Najbardziej podobał mi się wyjazd do Tropical Island. Poznałam wielu miłych i pomocnych ludzi. Bardzo fajni i pomysłowi wychowawcy. Wszystkie wyjazdy były bardzo dobrze zorganizowane. Ale moglibysmy mieć trochę więcej czasu wolnego.”

Wiktoria - 16 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

dobre

“Cały obóz oceniam bardzo pozytywnie. Z wielu fajnych atrakcji najlepiej wspominam wyjazd do Pragi oraz do Aqua Palace. Chętnie wybiorę się w przyszłości na inny obóz z Szarpie Travel. Ośrodek oraz właścicielka dostarczyły mi wielu radosnych wspomnień.”

Joanna - 15 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo złe

wyżywienie

dobre

“Na tej kolonii poznałem wielu miłych ludzi i atrakcje, które były tutaj organizowane bardzo mi się podobały. Z wielką chęcią przyjechałbym tutaj powtórnie.”

Leszek - 12 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Bardzo mi się podoba kolonia. Fajni wychowawcy. Najlepsze Aqua parki na świecie, chętnie bym tu dłużej został. Fajne zabawy, najlepsza kolonia na jakiej byłem. Extra.”

Tymon - 10 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Na tej kolonii poznałem dziewczynę i zię zackochałem się. Bardzo fajni opiekunowie. Najlepsza kolonia na jakiej byłem.”

Miłosz - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Bardzo dobrze. Najlepszą atrakcją była Tropical Island. Pokoje były w dobrym stanie. Przyjazna atmosfera i fajniludzie.”

Hanna - 15 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Kolonie były bardzo fajne, ale bardzo mi się nie podobało że w naszym pokoju było bardzo dużo ludzi i cały czas było bardzo głośno. Bardzo fajnie było w Tropical Island. Oraz piękne widoki na Śnieżce.”

Zuzanna - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Bardzo przyjaźni ludzie i świetna atmosfera. Wspaniałe wycieczki i aqua parki zwłaszcza Tropical Island. Fajne atrakcje i zabawy pozaprogramowe.”

Julia - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Mili wychowawcy. Sympatyczni koloniści (pokój nr 9). Przyjazna atmosfera.”

Hurert - 15 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Mili instruktorzy. Przyjazna atmosfera. Dobrze zorganizowany czas.”

Tomasz - 16 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Jedzenie było smaczne. Ciekawe osoby. Wychowawcy byli mili. Podobała mi się wieczorna sportowa integracja. Jestem zadowolony.”

Szymon - 16 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Smakowało mi obozowe jedzenie. Spotkałem ciekawe osoby. Jestem bardzo zadowolony z kadry.”

Jan - 16 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Bardzo fajna atmosfera oraz ludzie. Miła kadra i nie wtrąca się we wszystko (nie chodzą notorycznie po pokojach, co jest bardzo fajne). Duzo atrakcji za niewielką cenę.”

Pola - 13 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Bardzo fajna atmosfera, kadra miła oraz bardzo fajne atrakcje. Jeste luźno, więc uczestnicy obozu mogą sami chodzić np. po aqua parkach.”

Kornelia - 13 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Poznałam bardzo fajnych ludzi. Wszystkie wycieczki mi się podobały, szczególnie Tropical Island. Jedzenie było niezróżnicowane i nie zawsze dobre.”

Marta - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Fajne osoby. Bardzo fajne atrakcje. Wycieczka, która mi się najbardziej podobała to Tropical Island.”

Tosia - 13 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Bardzo fajni i mili wychowawcy. Bardzo mi się podobał wyjazd do Pragi oraz wchodzenie na Śnieżkę. Bardzo fajne były zabawy takie jak baloniada czy świetliki, nie było czasu na nudę.”

Kornelia - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

złe

“Wyprawa na Śnieźkę była super pod względem widoków i ludzi napotkanych. Kolonia była mega fajna na pewno ją dobrze zapamiętam. Mega THE BEST.”

Weronika - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Było bardzo fajnie. Polecam tę kolonię bo super się na niej bawiłam. Bardzo podobało mi się nocne bieganie.”

Amelia - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Najbardziej podobał mi się wyjazd do Aqua Palace. Uczestnicy byli mili i pomocni. Tosty i dżem bardzo dobre.”

Zuzanna - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Najbardziej podobało mi się Tropicla Island, świetlik, szycie misi i tor saneczkowy. Najgorsze było wspinanie się na Śnieżkę ale się udało. Polecam tę kolonię ponieważ świetnie się bawiłam i miło spędziłam czas.”

Michalina - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Najlepszy basen był w Pradze Aqua Palace i Tropical Island. Z zabaw podobała mi się baloniada. Najgorsze było wchodzenie na górę Śnieżkę.”

Zuzanna - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Najlepsze były baseny bo były super zjeżdżalnie, rzeki i inne super atrakcje. Najlepszy basen to był Tropical Island. Podobał mi się tor saneczkowy. Było ekstra! Naprawdę polecam tę kolonię! Poznałam dużo fajnych osób, ale niektóre były niemiłe.”

Zofia - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Było super i nie było nudy. Poznałam dużo fajnych osób. Były super atrakcje.”

Nina - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

złe

wyżywienie

złe

“Ludzi, których poznawała byli mili. Podobał mi się wystrój podwórka. Bardzo podobało mi się, podobała ta kolonia najfajniejsza z wszystkich, na których byłam.”

Lena - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Bardzo podobały mi się wszystkie wyjazdy. Jedzenie nie było najlepsze, ale był bardzo duży wybór. Ośrodek był miły i przytulny a opiekunowie byli uprzejmi.”

Weronika - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

dobre

“Zabawni i mili wychowawcy. Bardzo dobre jedzenie. Mili ludzie i atmosfera.”

Oliwia - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Atrakcje były dobrze zorganizowane. Większość czasu zajmowały nam wycieczki, które były świetne. Ludzie na kolonii byli bardzo mili. Fajna DJ.”

Alicja - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Atrakcje były fajnie zorganizowane. Fajni mili wychowawcy jak i nowo poznani ludzie. Najlepszą wycieczką była ta do Pragi.”

Natalia - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Wspaniała kadra (bardzo mili i pomocni). Idealnie zorganizowany czas podczas wycieczek. Pyszny kompocik (daje - za wosłosy w jedzeniu) i herbatka.”

Patryk - 17 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

“Najbardziej podobały mi się atrakcje szczególnie wycieczka do Pragi, które były dobrze zorganizowane. Również to, że mieliśmy odpowiednią ilość czasu wolnego. Mogłam spotkać się z koleżankami, których długo nie widziałam oraz paru super nowych. Kadra była super.”

Wiktoria - 16 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

“Pyszne jedzenie, kompot, herbata i personel. Piękny wygląd stolówki. Wspaniali organizatorzy, którzy wypełniali czas w 100%. Fajne biegi przełajowe. Ośrodek przepiękny z ładnymi widokami. Bardzo fajne dyskoteki.”

Leon - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

Marcel - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

dobre

Maciej - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Ines - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Matylda - 12 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Gabriela - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Julia - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Marcin - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

Michał - 15 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

bardzo dobre

Łukasz - 14 lat

ogólne wrażenia

dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Mikołaj - 11 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

bardzo dobre

wyżywienie

dobre

Nikola - 13 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

dobre

Adrianna - 14 lat

ogólne wrażenia

bardzo dobre

atrakcje

bardzo dobre

zakwaterowanie

dobre

wyżywienie

bardzo dobre

społeczność

certyfikaty